A Taste Of Lisa

A taste of Heaven, A Piece of me...

Exotisk räksoppa med smak av persika

Kategori: Allmänt, Soppor

Denna läckra soppa var då något av det mest underbara i soppväg jag någonsin smakat! En curry- & vitlöksdoftande räksoppa med smak av persika i en spännande smakkombination. Hot & spicy, men samtidigt festligt läcker, sund och lättlagad! Bättre kan det inte bli!
 
 
En som också uppskattar lyx lade sig tillrätta bland bordsdekorationerna då middagen var över.....fler som älskar blommor visst!
 
 
Absolut godaste och enklaste räksoppan med smaker av vitlök, curry & persika. Detta hittade jag på nätet och måste bara dela med mig av receptet. Jag har ändrat lite i för att det ska passa mig, men det är bara att prova sig fram. Gillar man ej starkt så kan man halvera curryn. 
 
Denna underbart läckra soppa tar max 30 minuter att tillaga, och alla ingredienser kan lagras under en längre tid, alltid redo att ha hemma.
Kommentera inlägget här: